Банк бере участь у щорічній премії FinAwards. Цього року ми боремось за 11 номінацій у різних категоріях.
Ми запрошуємо кожного взяти участь у голосуванні за номінації, щоб допомогти Банку отримати заслужену перемогу.
Проголосувати можна за посиланнями, що надані нижче. Ми додали короткий опис, щоб було легше згадати наші з вами спільні досягнення за 2022 рік.
Кращий мобільний банк - Приват24 |
Під час війни наша ІТ команда перенесла на 100% всю інфраструктуру у хмару менше ніж за 45 днів та забезпечили стабільну роботу системи протягом всього періоду війни. Щомісячна кількість унікальних користувачів Приват24 збільшилась до 1 млн. Наша ІТ команда реалізувала проєкт щодо підтримки можливості доступу до Приват24 для клієнтів, які перебувають на окупованих територіях. Тим самим допомогли більш ніж 900 тис унікальним клієнтам, та не допустили зростання зловмистницьких операцій. |
Краща преміальна картка - Visa Infinite Premium |
Visa Infinite - найпрестижніша картка від платіжної системи Visa. Цю картку відкривають відомі особи, політики, зірки, власники крупних бізнесів - всі, хто цінують вишуканий сервіс, якість та, в першу чергу, свій час. Клієнти отримують картку з максимальним наповненням, яке включає 13 найкращих сервісів, що покривають різні сфери життя клієнта, та безлімітними можливостями, які доступні не тільки власнику картки, а й членам його родини, які подорожують з ним. Ми за комфорт для всієї родини! |
Краща платіжна картка - Картка для виплат |
За 2022 рік обсяг зарахувань на КДВ виріс на 62%, приріст цільових коштів таких як зарплати та пенсії склав 430 млрд. грн. На початку війни кожна 5-та нова Картка для виплат була відкрита у Приват24 в діджитал форматі. |
Додаток «Термінал» надає бізнесу можливість приймати оплату картками зручно і без додаткового обладнання. Він перетворює на POS-термінал будь-який смартфон, що працює на OS Android 8.0 і вище та обладнаний NFC-модулем. Протягом 2022 року у додатку Термінал зареєстровано більше 24 тис клієнтів, |
|
Найкраща рекламна кампанія - ПриватБанк працює далі |
ПриватБанк працює далі – рекламна кампанія, яка була спрямована на заспокоєння клієнтів банку та посилення відчуття довіри до фінансової установи. Завдяки серії з 4 відеороликів вдалося запевнити цільову аудиторію в тому, що банк надійний, стабільно працює, тому гроші українців у безпеці. Покази 28,3 млн. Нагадуємо, якими чудовими були ці ролики: агрокредитування, банкомати працюють, кредитні картки працюють, відділення працюють. |
Кращий керівник маркетингу - Вікторія Губіна |
Через 2 тижні від початку війни, незважаючи на обставини, створила та запустила іміджеву кампанію “Сили України”, спрямовану на підтримку морального духу українців. Було досягнуто велике охоплення, набрано 25,1 млн показів, а у квітні 2022 року, перша з представників фінансового ринку запустила продуктову рекламну кампанію “ПриватБанк працює” |
Кращий керівник роздрібного бізнесу - |
Команда роздрібного бізнесу під час війни сфокусувалася на безперебійності роботи сервісів та безпеці, всебічній підтримці клієнтів, що зумовило зміцнення довіри до банку: протягом року нашими новими клієнтами стали понад 150 тисяч громадян, а обсяги коштів клієнтів на рахунках в банку зросли більше ніж на 48%. Дбаючи про своїх клієнтів в умовах нестабільності, банк тимчасово запроваджував кредитні канікули, скасовував відсотки по кредитах на картках, а також комісії на більшість видів платежів. |
Банкір року - Герхард Бьош |
З першого дня війни ПриватБанк тримає лінію фінансової оборони України, забезпечуючи безперебійну роботу електронних сервісів, мережі відділень і банкоматів у всіх населених пунктах, де не було прямої воєнної загрози. Результат нашого банку свідчить про його ефективність, стресостійкість, гнучкість та адаптивність. Такі виняткові результати віддзеркалюють довіру клієнтів до банку. ПриватБанк завершив 2022 рік з чистим прибутком 30,25 млрд грн в умовах воєнного стану в Україні, тривалої невизначеності та потреб у підтримці власних працівників, клієнтів та малого і середнього бізнесу. |
Кращий депозит - Стандарт |
Універсальний депозит. Умови вкладу прості і клієнт сам їх обирає. Цей депозит як конструктор LEGO – його можна сформувати під себе:
|
Краща кредитна картка - Універсальна |
На час воєнного стану Банком подовжено період дії карток ще на 12 міс після закінчення терміну дії картки. Першими запустили кредитні канікули зі скасуванням/зниженням ставки та скасуванням мінімального платежу для клієнта. Регулярні вигідні пропозиції з великими партнерами: Епіцентр, Розетка, Єва, WOG і т.д. |
За дослідженнями компанії CBR, 45% юридичних осіб та 69% підприємців називають ПриватБанк своїм основним банком. ПриватБанк наступного року планує збільшити кредитний портфель бізнес-клієнтів на 35%, а цього року попри війну було видано 23,8 млрд грн малому та середньому бізнесу, що зумовило збільшення кредитного портфеля юридичних осіб після вирахування резервів на 58%. |
Долучайтеся до голосування, ми будемо дуже вдячні за вашу підтримку, адже всі ми заслуговуємо на ці перемоги!
Дякуємо за активну участь у роботі та житті банку!